suma: 0,00 zł do kasy
FAQ

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 

Czy otrzymam fakturę VAT za zakupione produkty?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje").

Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska DPD i Hellmann
  • odbiór osobisty Al. Jerozolimskie 261, 05-816 Michałowice/Warszawa

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. 

 

Jak zapłacić za zamówienie?

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatności błyskawiczne Payu
  • przelew przedpłata na konto bankowe
  • płatność za pobraniem u kuriera

  

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Al.Jerozolimskie 261  05-816 Michałowice k/Warszawy.

Godziny pracy punktu 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.

Przy odbiorze osobistym możesz zapłacić BLIK, kartą płatniczą, gotówką

  

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu odbioru przez kuriera.

W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: tel: 22 723 92 90 , kom 509 678 515, kom 501 510 436

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu jego wysyłki. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe.

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: tel: 22 723 92 90 , kom 509 678 515, 501 510 436

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, wszystkie produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 

Kurier przywiózł uszkodzony towar. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy produkt lub opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: tel: 22 723 92 90 , kom 509 678 515, kom 501 510 436

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Jeżeli jesteś konsumentem, to zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) to możesz w terminie 14 dni odstąpić umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.

W tym celu należy wysłać na maila info@spare.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

Zwrot towaru do siedziby firmy Spare musi nastąpić w terminie 14 dni. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Konsument - to osoba fizyczna, która dokonuje czynności niezwiązanej ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

 

Jak otrzymać gratis do zamówienia?

Podczas finalizacji zamówienia, pod produktami, wyświetla się opcję wyboru gratisów. Do każdego zamówienia można otrzymać jeden gratis. Aby otrzymać gratis należy go dodać do koszyka.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl